Leveringen & Retouren

 

 

Levertijd

De bij smartenduurzaam.nl bestelde producten worden afgeleverd op het door u aangegeven adres in binnen- en buitenland. Deze worden geleverd conform de wettelijke in Nederland geldende bepalingen aangaande verkoop op afstand.

Over het algemeen kunt u uw bestelling indien voorradig nog de eerstvolgende werkdag van ons tegemoet zien, mits voor 16:00 uur besteld natuurlijk.

Uitzondering hierop zijn de producten welke door ons bij een van onze leveranciers nabesteld dienen te worden. In dat geval proberen wij vooraf een zo goed mogelijke indicatie af te geven van de verwachtte levertijd en houden wij u goed op de hoogte van de actuele status van uw order.

Mocht het product tijdelijk uitverkocht of niet leverbaar zijn, dan ontvangt u binnen 2 werkdagen een terugkoppeling van ons. Graag verlenen wij dan onze medewerking om samen met u op zoek te gaan naar een passend alternatief.

 

Verzendkosten

Alle bestellingen boven de 75,00 Euro (incl BTW)  worden gratis verzonden.
Bij bestellingen onder de 75,00 Euro word er binnen Nederland 6,75 Euro aan verzendkosten in rekening gebracht.

 

Afhalen

Vanzelfsprekend is het altijd mogelijk om bestelde producten bij ons af te halen. Bel of stuur dan vooraf even een bericht van de verwachtte aankomsttijd, dan kunnen we daar zoveel mogelijk rekening mee houden. Ook in het weekend is dat over het algemeen geen probleem.

Aangezien onze producten soms echter variabele levertijden hebben kan het voorkomen dat we vooraf met u in contact treden m.b.t. de verwachte levertijd. Bij het niet voorradig hebben van een (aantal) product(en) binnen uw bestelling, dan is het mogelijk dat wij uw bestelling op delen in gedeeltelijke leveringen. Vanzelfsprekend doen wij ons uiterste best om deze niet voorradige producten alsnog zo snel mogelijk aan u na te leveren.

 

Retouren

Een bestelling retourneren? Neem eerst contact op met [email protected] Ons team van smartenduurzaam zal je volgens assisteren met de retournering. 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de kosten voor retour van u thuis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is natuurlijk.

het formulier om uw aankoop te herroepen vindt u hier, deze dient volledig te worden ingevuld en voorzien zijn van een geldige handtekening.

Ons retour adres is

Smartenduurzaam.nl
kovel 12
5431 ST Cuijk

 

Uitzonderingen retourneren

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
  • die door smartenduurzaam.nl tot stand zijn gebracht overeenkomstig met maatwerk installaties bij u als consument.

De kosten voor het retour zenden van producten komen volledig ten laste van de consument

 

 

Garantie bepalingen

  • De garantie op Aktieve luidsprekers van SONOS en Bowers & Wilkins bedraagt 2 jaar na aankoopdatum
  • De garantie op Passieve luidsprekers van Bowers & Wilkins bedraagt 5 jaar na aankoop datum.
  • De garantie op producten van Busch & Jaeger bedraagt 2 jaar na aankoopdatum.
  • De standaard garantie alle op overige producten in onze webwinkel bedraagt 2 jaar, tenzij duidelijk anders is vermeld bij het product.

Opmerking: Accessoires en batterijen, zijn niet opgenomen onder de garantievoorwaarden.

 

 Binnen garantietermijn, maar buiten garantievoorwaarden

 Uitsluiting van garantie:

  • Product blootgesteld aan mechanische impacten.
  • Oxidatie van het product.
  • Behuizing doorboord, ingeslepen of uitdrukkelijk beschadigd.
  • Product geopend door de klant.
  • Andere defecten die direct afleidbaar zijn uit foutieve montage of aansluiting
  • Producten beschadigd door blikseminslag.
  • Onleesbaar gemaakte serienummers of productiedatum op het product.

In deze gevallen zal het product vervangen worden tegen de normale aankoopprijs.

 

Toepassing van garantie

 

De verzendkosten van de producten die ter analyse of ter vernietiging zijn opgestuurd, zijn ten laste van de klant. Smartenduurzaam.nl neemt de kosten voor het verzenden van een gerepareerd product of een vervangend nieuw product onder garantie op zich. Een product dat onder garantie vervangen werd, wordt als eigendom van smartenduurzaam.nl beschouwd en zal niet teruggestuurd worden.

Het teruggezonden product zal geanalyseerd worden. Indien het een defect onder garantie betreft sturen wij u het gerepareerde product of een nieuw gelijkwaardig product toe. Een specifiek analyserapport zal bij het teruggestuurde product worden toegevoegd in geval van reparatie.

Om een correcte analyse op het teruggezonden product te kunnen uitvoeren, hebben wij uw medewerking nodig.Wij vragen u dan ook om via uw klant login in onze web winkel een retour verzoek in te dienen. In uw order overzicht kunt u het product of producten selecteren welke u wenst te retourneren. Op deze manier is uw reour levering bij ons op de juiste manier aangemeld en zullen wij uw retour in behandeling nemen. 

 

Wat te doen bij klachten

 

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks  toch een klacht hebben over een product of dienstverlening hebben dan kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder. U ontvangt, indien mogelijk binnen 24 uur een oplossingsvoorstel of alternatief, doch uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op u bericht.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Onze bedrijfsgegevens

Hi5 Concepts BV / Smartenduurzaam.nl
Kovel 12
5431 ST Cuijk
Tel. 0485-746001

KVK: 70088373
BTW NL8581359B01

* We'll never share your email with anyone else.
Wij staan graag voor u klaar.
iDEAL MasterCard KBC Bancontact Pin Cash
Mijn account
U bent niet ingelogd, log in om gebruik te maken van al onze mogelijkheden.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »