Klantenservice Smart en Duurzaam.nl

Contact:

 

U kunt ons contacteren via de onderstaande manieren,

  • Telefoon  0485-746001
  • Email     [email protected]
  • Onderstaand contactformulier
  • Een bezoek aan onze Showroom / Experiencecenter

 

Adres

Ons kantoor en showroom is gevestigd aan de kovel 12, 5431 ST  in Cuijk

 

Openingstijden

Onze Showroom heeft de onderstaande openingstijden, echter is het verstandig om een afspraak te maken, daar wij ook vaak op locatie werken.

Maandag 10:00 - 18:00 uur
Dinsdag 10:00 - 18:00 uur
Woensdag 10:00 - 18:00 uur
Donderdag 10:00 - 18:00 uur
Vrijdag 10:00 - 18:00 uur
Zaterdag Alleen geopend op afspraak
Zondag Gesloten

 

U bent altijd van harte welkom, kom gerust eens een kijkje nemen in onze showroom. Wij adviseren u graag over onze producten en installatiediensten, het is zeker de moeite waard.

 

Bereikbaarheid

Tijdens onze openingstijden zijn wij altijd telefonisch bereikbaar.

Indien u ons mailt of ons contactformulier gebruikt, streven wij er naar uw bericht zo snel mogelijk te beantwoorden, in ieder geval binnen dezelfde (werk)dag.

Neemt u buiten de openingstijden contact met ons op dan streven wij ernaar om u op de eerst volgende werkdag te beantwoorden.

Onze Showroom is gelegen op  bedrijventerrein Groot Heiligenberg aan de rand van de gemeente Cuijk (Noord-Brabant). U kunt voor de deur parkeren.

Business to Business

Ook voor de zakelijke markt leveren wij tal van producten en oplossingen, u kunt bij ons terecht voor gebouwautomatisering, toegangscontrolesystemen, audio- en videotoepassingen voor de horeca, winkels, evenementsgebouwen, scholen en kantoren.

Wij kunnen u vakkundig adviseren over de diverse mogelijkheden die wij te bieden hebben.

 

Klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks  toch een klacht hebben over een product of dienstverlening hebben dan kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder. U ontvangt, indien mogelijk binnen 24 uur een oplossingsvoorstel of alternatief, doch uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op u bericht.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Contactgegevens
  • Bel ons op:
    0485-746001
  • Adres
    • Kovel 12
    • 5431 ST, Cuijk
  • Bedrijf
    • kvk: 70088373
    • btw: NL858135619B01
  • Bankrekening
    NL44KNAB0256826013
Veelgestelde vragen
1 Veelgestelde vragen Slimme Deurbel

Hoe krijgt een Slimme Deurbel zijn stroom?

 

Via een Batterij:

De batterij van een Slimme deurbel gaat meestal na één laadbeurt tot ongeveer een jaar mee. Zodra de batterij leeg is, krijg je van de app een melding om ze op te laden. Je kan de status van je batterij meestal ook zelf nakijken via de app, deze optie is het meest geschikt voor mensen die zonder al te veel knutselen een Slimme Deurbel zou willen hebben. 

 

Via het electriciteitsnetwerk:

De Slimme deurbel kan dan via een stekker, meegeleverde adapter of de bestaande bedrading in je huis, deze optie is ideaal als je geen behoefte hebt om te letten of de batterijen nog vol genoeg zijn.

 

Via Power over Ethernet / PoE

De Slimme deurbel word aangesloten met een UTP-kabel op een PoE-Adapter of -switch en word daarvan voorzien van stroom, tevens kan de UTP-Kabel voor de data-uitwisseling zorgen naar een media om beelden in op te slaan, deze optie word het meest gebruikt in combinatie met grotere intercoms.

De Slimme Deurbel wordt geleverd met een interne batterij. Die gaat na één laadbeurt tot een jaar mee. Zodra de batterij leeg is, krijg je van de Ring app een melding om ze op te laden. Je kan de status van je batterij ook zelf nakijken via de app.

Die gaat na één laadbeurt tot een jaar mee. Zodra de batterij leeg is, krijg je van de Ring app een melding om ze op te laden. Je kan de status van je batterij ook zelf nakijken via de app. Je hebt ook de optie om de deurbel aan te sluiten op je elektriciteitsnet.

* We'll never share your email with anyone else.
Wij staan graag voor u klaar.
iDEAL MasterCard KBC Bancontact Pin Cash
Mijn account
U bent niet ingelogd, log in om gebruik te maken van al onze mogelijkheden.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »