Klachten

Wat te doen bij klachten

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Mocht u desondanks  toch een klacht hebben over een product of dienstverlening hebben dan kunt u contact met ons opnemen en helpen wij u graag verder. U ontvangt, indien mogelijk binnen 24 uur een oplossingsvoorstel of alternatief, doch uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op u bericht.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Onze bedrijfsgegevens

Hi5 Concepts BV / Smartenduurzaam.nl
Kovel 12
5431 ST Cuijk
Tel. 0485-746001

KVK: 70088373
BTW NL858135619B01

* We'll never share your email with anyone else.
Wij staan graag voor u klaar.
MasterCard KBC Bancontact Cash Bank transfer Maestro Visa American Express Klarna Pay Later iDEAL PayPal PayPal Pay Later
Mijn account
U bent niet ingelogd, log in om gebruik te maken van al onze mogelijkheden.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
beheer uw cookie instellingen Manage cookies